Učvrstitev kože obraza – 6 vaj za učinkovito obrazno jogo

Pokaži več

Nastajanje gub na obrazu – posledica staranja

Prvi znaki staranja se najprej pojavijo na obrazu – toda proti njim lahko ukrepate.

Z leti naša koža vse bolj izgublja svojo prožnost, volumen in gostoto. Posledično se pojavijo drobne gubice okrog oči, lica se neizogibno povesijo in obrazne konture postanejo manj izrazite. Ravno mladostna V-oblika obraza namreč velja za posebno atraktivno. Visoke ličnice in polna lica so pomembne značilnosti napete kože. Ostro zarisane konture in polne ustnice pri tem veljajo za posebej privlačne.

Kako deluje obrazna gimnastika

Dobra vadba: obrazna joga za bolj napeto kožo

Dejansko lahko poskrbite, da se znaki staranja kože pojavijo nekoliko kasneje. Pazite na primer na zdravo prehrano, dovolj spanca, redno nego kože – in: trenirajte svoje obrazne mišice z obrazno gimnastiko. Tako bo vaša koža enakomerna, sijoča in napeta.

Vaje lahko izvajate kadar koli, ne glede na to, ali ste v pisarni, doma ali na poti. Pomembno je, da jih delate redno, in sprememba bo kmalu vidna.

Nasvete za pravilno anti-age prehrano najdete v našem članku »Superživila z anti-age učinkom«. V njem smo razložili, zakaj imajo antioksidanti pomembno vlogo pri anti-age negi in katera živila lahko še posebej pomagajo v boju proti gubam.

Obrazna gimnastika

Učvrstitev kože z našimi anti-age vajami

1. vaja: Napnite povešene kotičke ustnic

Obrazna joga: Učvrstitev povešenih kotičkov ustnic

Ta vaja je posebej enostavna. Močno se nasmehnite in pri tem smejalne gubice pogladite navzven. Vajo izvajajte približno 10 do 15 sekund. Petkrat ponovite.

2. vaja: Učvrstite kožo na čelu

Obrazna joga: učvrstitev kože na čelu
Bi se radi znebili drobnih gub na čelu? Potem je ta vaja kot nalašč za vas! S palcem in kazalcem nežno ščipajte kožo nad obrvmi od znotraj navzven. Vajo ponovite še na sencih. To naj traja približno pol minute, nato vse skupaj ponovite še štirikrat.

3. vaja: Poskrbite za lepo linijo brade

Obrazna joga: učvrstitev linije brade z vajo »kobra«
Brado preprosto potisnite naprej in iztegnite jezik kolikor mogoče iz ust. Nato konico jezika iztegnite v smeri desnega ušesa. Dlani plosko položite na obe lici in rahlo potegnite kožo navzven. Tako boste preprečili gube. Položaj zadržite 10 sekund. To vajo, imenovano »kobra«, ponovite petkrat. Nato zamenjajte stran in prav tako naredite pet ponovitev.

4. vaja: Poslovite se od motečih gubic okrog oči

Obrazna joga: Vaja proti gubicam okrog oči
Ta vaja je preprosta, a učinkovita. Odprite oči kar se da na široko. Videti morate biti kot sova. Zdaj poglejte navzgor, dokler ne gledate nekoliko v območje oči. Fiksirajte položaj za približno 5 sekund. Nato poglejte v levo in vztrajajte v tem položaju enako dolgo kot prej. Na koncu poglejte še v desno. Zdaj se lahko sprostite. Vse skupaj ponovite približno petkrat.

5. vaja: Odpravite povešena lica

Obrazna joga: S šobo proti nazolabialnim gubam
S kazalci masirajte lica z majhnimi krožnimi gibi. To spodbudi prekrvitev in napne kožo. Nato s prsti potegnite ustne kotičke navzven in hkrati navzgor. Videti mora biti tako, kot da se muzate. Nadaljujte z vlečenjem navzgor, dokler ne začutite spodnjega dela ličnic. Zadržite približno 5 sekund. Nato lica napnite med sredincem in kazalcem ter nežno povlecite navzven. Na kratko zadržite. Posamezne dele vaje ponovite po desetkrat.

6. vaja: Obrazna gimnastika proti nazolabialnim gubam

Obrazna joga: S šobo proti nazolabialnim gubam
Z usti oblikujte srčasto šobo in stisnite ustnice skupaj. Nato napnite nosnice in tudi te stisnite skupaj. Zadržite pol minute in nato ponovite še štirikrat.

Dopolnite rutino

Najdi najbližjo lekarno z Eucerin izdelki